Kampanie AdWords

Reklama w internecie to współcześnie niezbędne medium promocji. Więc jeśli planujesz strategię reklamową i szukasz opcji reklamowych to na pewno zetknąłeś się z „AdWords”.

Pokrótce Google AdWords to program reklamowy, którego potencjał drzemie w dotąd niemożliwej (w kontekście innych źródeł reklamy tj. prasa, radio i telewizja) pełnej ocenie zysków z reklamy w stosunku do kosztów. Nie jest to jednak jedyna zaleta tego systemu.

Google.pl skupia wokół siebie 97% wszystkich użytkowników internetu w Polsce, co zaś czyni Google AdWords potężnym narzędziem reklamowym, którego granice wyznaczane są przez budżet reklamowy.

Wycena
Badanie skuteczności linków sponsorowanych

Jak wygląda kampania linków sponsorowanych?

Firma Pro-Pozycje oferuje Państwu następujące usługi w ramach AdWords:

  • kampanie w sieci wyszukiwania
  • kampanie graficzne
  • kampania remarketingowa
  • Kampania na gmailu
  • Kampania video
  • Kampania produktowa

Każda z kampanii cechuje się nieco innym charakterem, w związku z czym dobór kampanii reklamowych pod domenę odbywa się dopiero po:

  • doprecyzowaniu celu reklamowego
  • zbadaniu potrzeb i oczekiwań Klienta
  • określeniu budżetu

Powyższe czynniki mają ogromne znaczenie w kreacji skutecznej kampanii reklamowej, o czym przekonają się Państwo czytając poniżą charakterystykę typów kampanii:

Kampania w sieci wyszukiwania

  • możliwość docierania do konkretnego Klienta, który poszukuje konkretnego produktu
  • wyświetlanie reklam w wyszukiwarce google
  • wyświetlanie reklam w sieci partnerów tj. onet.pl czy interia.pl

Kampanie graficzne

  • reklama o bardzo szerokim zasięgu
  • popularyzacja marki lub produktu
  • wyświetlanie bannerów dedykowanych dla określonych grup odbiorców (dobór ze względu na zainteresowania, tematy, słowa kluczowe i inne)

Kampania remarketingowa

  • reklama wyświetla się osobom, które odwiedziły stronę, ale nie podjęły działań końcowych tj. zakup, telefon, wypełnienie formularza itp.)
  • docieranie do klientów najbardziej zainteresowanych zakupem
  • minimalizacja zjawiska „opuszczonego koszyka”

Kampania video

  • wyświetlanie reklam na YouTube
  • szeroki zasięg reklamy
  • zdefiniowane grupy odbiorców

Kampania na gmailu

  • niestandardowa wersja mailingu
  • możliwość kierowania reklam na określonych odbiorców
  • możliwość realnej oceny zysków

Kampania produktowa

  • prezentacja produktów w sieci wyszukiwania
  • ekspozycja rzucająca się w oczy - zwiększająca prawdopodobieństwo zakupu
  • obraz, marka i cena znana klientowi od samego początku
Reklamy Google AdWords

Zalety współpracy z firmą Pro-Pozycje:

  • ukierunkowanie na cel reklamowy
  • analizy potrzeb i oczekiwań
  • konsultacje telefoniczne i mailowe
  • możliwość skorzystania z każdego typu kampanii jednorazowo w ramach usługi
  • utworzenie 4 grafik reklamowych gratis (jeśli proces reklamowy zostanie ukierunkowany na kampanię o charakterze graficznym)
  • dostęp do konta AdWords oraz konta Google Analytics
  • wpływ na kreację reklamy (wychodzimy z założenia, że nikt nie zna lepiej Waszego biznesu od Was samych)
  • stała optymalizacja i ocena skuteczności działań reklamowych