Ktoś może powiedzieć, że tekst jak tekst, każdy może napisać, jednak zasady content marketingu ulegają zmianie z kolejnymi aktualizacjami algorytmów. Stopień nasycenia frazami kluczowymi danego artykułu, czytelność, jego specjalistyczny charakter, wszystko to ewoluuje. To prawda, że prowadząc działalność sami opiszemy ją najlepiej merytorycznie, ale przyznaj się szczerze przed sobą samym: kiedy ostatni raz coś napisałeś? Co to było? Artykuł? Tekst? List? Komentarz w mediach społecznościowych na 25 znaków? Ludzie potrafią zasypywać swoje skrzynki tonami znaków w SMS-ach (które nie były przeznaczone pierwotnie do długich treści), ale jeżeli muszą usiąść do dłuższej wypowiedzi, aby w myśl zasady „content is king” rozwijać swoją stronę internetową, to przeważnie znajdują ważniejsze zajęcie. I dobrze! Skoro można skorzystać z profesjonalnego content marketingu, dlaczego tego nie zrobić?
Skontaktuj się z naszym specjalistą. Nie każdy tekst jest drogi. Zweryfikujcie jakiego rodzaju treści potrzebujesz na swój serwis, obliczcie wartość zamówienia i… rób dalej co miałeś robić, a content sam się stworzy
Latające kotwice, kwitnące kwiaty, pędząca wyścigówka, serwis zakupowy, porównywarkę realizacji i inne. To wszystko możesz mieć na swoim serwisie! Nie zawsze jednak powinieneś. Wartość strony internetowej podnosi ilość skomplikowanych elementów które należy wykonać na serwisie. W niektórych działalnościach strona musi być po prostu ładna i spełniać swoją funkcję, prawda? W Pro-Pozycje realnie podchodzimy do tematu stron internetowych, nie obciążając partnera zbędnymi elementami, które mogłyby pojawić się na serwisie. Zdanie „klient nasz pan” nie zawsze w tej branży oznacza dobre podejście. W wielu realizacjach mówiliśmy „dość”.
I chyba za to najbardziej cenią nas nasi partnerzy. A czy wspominaliśmy, że do niektórych usług, strony internetowe wykonujemy gratis? Sprawdź czy się kwalifikujesz!
Media społecznościowe to taka specyficzna dziedzina życia w Internecie, gdzie najlepiej odnajduje się pracownik, który jest na miejscu. Agencja, która jest z zewnątrz, nie zawsze jest w stanie oddać tego co dzieje się wewnątrz firmy. Z drugiej strony wyszkolenie pracownika w biegłej obsłudze Facebooka, Twittera, LinkedIN, Pinterest czy innych „social mediów” może nie być warte tego, żeby powierzyć obsługę tych narzędzi firmie zewnętrznej. Przy dobrej współpracy z klientem, bieżącemu przesyłaniu korespondencji z materiałami, które możemy zamieszczać, poznaniu partnera w celu lepszej moderacji dyskusji na profilu – można na odległość zdziałać wiele.
Nawet jeżeli zdecydujesz się samemu prowadzić profil, warto zastanowić się nad kierowaniem reklam wspólnie z zewnętrzną agencją. Kiedyś, przy kilku typach reklam nie zajmowało to tyle czasu co dziś. Obecnie błędy z uwagi na niewłaściwe kierowanie reklam mogą być zbyt kosztowne, żeby się na nich uczyć.
Sprawdź z jakimi inwestycjami łączą się powyższe kwestie. Przekonasz się, że nie jest to tak drogie jak myślisz.
5 minut. Tyle wystarczy, żeby dowiedzieć się więcej o tym jak możesz docierać do nowych klientów. Czy to dużo? To krócej niż:
– parzysz herbatę
– kupujesz obiad
– uruchamiasz ulubiony serial