13 Maj 2018

Google AdWords – czy prowadząc kampanie samodzielnie naprawdę oszczędzam?

Google AdWords – czy prowadząc kampanie samodzielnie naprawdę oszczędzam?

Dla wielu osób oczywistym jest, że jeżeli nie muszą płacić komuś za wykonanie pracy, bo mogą zrobić coś własnymi siłami, to znaczy, że oszczędzają. W kontekście reklamy AdWords solidnym wydaje się argument, że warto nauczyć się reklamy w SERP, ponieważ pominiemy prowizję dla agencji za obsługę, a inwestycja w wiedzę zwróci się podwójnie.
Read More

01 Maj 2018

7 narzędzi do analizy słów kluczowych

7 narzędzi do analizy słów kluczowych

Liczba narzędzi, do analizy słów kluczowych, z jakich możemy dziś skorzystać stale rośnie. Nie sposób wykorzystywać je wszystkie, ale dzięki dużemu wyborowi, każdy może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Poniżej przedstawię pokrótce kilka ciekawych pozycji, które warto wypróbować.

Jedno jest pewne: odpowiednie narzędzia ułatwiają codzienną pracę i pozwalają oszczędzać czas. Dlatego pokrótce przedstawię narzędzia na których miałem okazję pracować i zachęcam do ich głębszego poznania.

Read More

13 Kwi 2018

Poradniki jak założyć i wstępnie skonfigurować: konto Analytics

Poradniki jak założyć i wstępnie skonfigurować: konto Analytics

Wiele osób chciałoby mieć informację na temat tego ilu użytkowników odwiedza ich stronę internetową i jakie miejsca cieszą się największą popularnością, a jakie niekoniecznie. Tego typu informacje (a także wiele innych) możemy pozyskać za pomocą narzędzie Google Analytics. W tym artykule pokażemy jak skonfigurować konto, aby mieć dostęp do informacji o ruchu na naszej stronie internetowej, dokładnych, precyzyjnych.

Read More

05 Kwi 2018

Pozycjonowanie, AdWords, Facebook Ads, co wybrać?

Pozycjonowanie, AdWords, Facebook Ads, co wybrać?

Przenosząc swój biznes do wirtualnego świata liczymy na więcej klientów i większe zyski. Niestety poza Tobą, mnóstwo osób tego samego dnia podjęło podobną decyzje. Problemem staje się więc dotarcie do właściwego klienta wyprzedzając pozostałych. Łatwiej będzie dotrzeć do niego przez SEO, reklamy Google, czy może przez reklamę w mediach społecznościowych?
Read More

13 Mar 2018

Google Analytics – bank wiedzy o Twoich klientach

Google Analytics – bank wiedzy o Twoich klientach

Wejście firmy w obszar e-marketingu, to nie tylko wielkie wydarzenie w kontekście zwiększenia zasięgu działalności. Przeniesienie biznesu do sieci daje możliwość precyzyjnego poznania swoich klientów, oraz mierzenia efektywności kampanii reklamowych. Dzięki implementacji krótkiego kodu Google Analytics na stronie, o swoich klientach dowiesz się więcej niż z najlepszej reklamy bezpośredniej.

Read More

23 Sty 2018

FAQ: AdWords

FAQ: AdWords
W dobie wszechobecnej cyfryzacji, co raz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, że bez reklamy w sieci co raz trudniej dotrzeć do docelowego odbiorcy. Czytając fachową prasę, czy blogi takie jak ten można znaleźć różne terminy, które nie zawsze na pierwszy rzut oka stają się jasne. Szukając informacji o pozycjonowaniu, strategiach marketingowych, oraz widoczności w sieci z pewnością natrafiliśmy na tajemnicze hasło AdWords, i choć w październiku platforma ta osiągnie pełnoletność, dla wielu przedsiębiorców jest kompletnie nieznana. Jeżeli przeczytasz poniższy tekst i dalej będziesz miał niedosyt wiedzy w tym zakresie, lub jakieś wątpliwości, zapisz je w komentarzach, a zaktualizuje ten artykuł, tworząc kompletne FAQ.

Read More

15 Sty 2018

Zmiany w SEO na 2018 rok

Zmiany w SEO na 2018 rok

Rok 2017 w branży SEO upłynął w głównej mierze pod znakiem zwiększającej się jakości treści, oraz dopasowywania wyników wyszukiwania pod konkretnego użytkownika, przy pomocy tzw. ciasteczek i pamięci podręcznej przeglądarki. Sam Larry Page na jednym ze swoich wystąpień wspominał, że Google bardzo przychylnie patrzeć będzie na tzw. „amazing websites”, na których użytkownik otrzyma odpowiednią jakość znajdującej się tam treści oraz opisów usług i samego działania strony. Sytuacja w roku 2018 nie powinna zmieniać się diametralnie. Googlowska sztuczna inteligencja wprowadzonego jakiś czas temu algorytmu co rusz zbiera o użytkownikach więcej informacji i jako taka ma za zadanie prezentować nam takie strony, które z chęcią będziemy przeglądać. Mówiąc w skrócie, spodziewajmy się ewolucji, a nie rewolucji.

Read More