13 Mar 2019

Czym jest linkowanie wewnętrzne?

Czym jest linkowanie wewnętrzne?

Internauci mogą być przyzwyczajeni do kojarzenia działań SEO z linkowaniem zewnętrznym (czyli pozyskiwaniem linków prowadzących do naszej strony). Cały czas zdarza się niektórym mylnie zakładać, że umieszczenie linku na losowym serwisie automatycznie podbija popularność strony. Jak wiemy, algorytmy Google zmieniły się pod tym względem i potrzeba większego wyczucia oraz wiedzy, aby takie linki umieszczać w poprawny sposób (więcej na ten temat w “Mity SEO”). Skupimy się jednak na temacie równie ważnym, a często pomijanym – jakim jest linkowanie wewnętrzne. W jaki sposób może się ono przełożyć na pozycjonowanie i wzrost popularności serwisu?

Read More

28 Lut 2019

Dlaczego warto dbać o właściwą strukturę strony internetowej?

Dlaczego warto dbać o właściwą strukturę strony internetowej?

Wyobraźmy sobie Twój służbowy laptop, kilka dni przed upragnionym urlopem. Osoba przypisana przez Twojego przełożonego do zastępstwa, będzie pracowała na Twoim sprzęcie pod Twoją nieobecność. W im lepszym stanie zostawisz swój laptop, tym działania osoby pełniącej za Ciebie zastępstwo będą szybsze i skuteczniejsze, ponieważ nie będzie traciła czasu na zbędne szukanie  materiałów potrzebnych do prawidłowego wykonania pracy.

Read More

25 Lut 2019

7 narzędzi – analiza linków przychodzących

7 narzędzi – analiza linków przychodzących

Analiza linków przychodzących, usuwanie linków o niskiej wartości oraz dodawanie tych wartościowych to bardzo ważne działania, które powinny być wykonywane możliwie często w trosce o wysoką widoczność strony www w wynikach wyszukiwania. Linki przychodzące do Twojej domeny decydują o tym, na ile Twoja witryna zostanie uznana za wartościową i wartą uwagi (oczywiście „nie samymi linkami Google żyje”, ale nie wątpliwie linki przychodzące są bardzo ważnym elementem całego procesu pozycjonowania). Dlaczego taką analizę warto wykonać oraz z pomocą jakich narzędzi prawidłowo ją przeprowadzić dowiesz się z tego wpisu.Read More

21 Lut 2019

Jak założyć konto firmowe na Facebooku?

Jak założyć konto firmowe na Facebooku?

Facebook to nadal najbardziej popularne medium społecznościowe w Polsce. Według danych podanych przez Facebooka, stronę na tym portalu posiada już 65 milionów firm.  Założyć konto firmowe może jednak każdy. Nie trzeba mieć zarejestrowanej działalności, może być to również strona przeznaczona dla znanych osób, marek, organizacji oraz akcji społecznych. Założenie strony na Facebooku jest proste i bezpłatne. Jedynym warunkiem jaki musimy spełnić, to posiadanie konta prywatnego lub specjalne założenie go do tego celu.Read More

30 Sty 2019

E-Marketing: Propozycje profesjonalnej agencji. Na co zwrócić uwagę?

E-Marketing: Propozycje profesjonalnej agencji. Na co zwrócić uwagę?

Prowadząc działalność codziennie analizujemy jak zwiększyć sprzedaż. Jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin Polskiej gospodarki jest Internet. Deloitte szacuje, że do 2020 roku 345 mln złotych w Polskim PKB pochodzić będzie z wykorzystania sieci. Konkurencja na tym polu powoduje konieczność korzystania z usług wyspecjalizowanych agencji. Powstaje więc pytanie na co zwrócić uwagę, aby nie popełnić błędu i wybrać właściwą agencję marketingu internetowego?

Read More

29 Sty 2019

Case study: wzrost widoczności strony o 272% w ciągu roku

Case study: wzrost widoczności strony o 272% w ciągu roku

W listopadzie 2017 roku rozpoczęliśmy współpracę ze sklepem internetowym, który zajmuje się sprzedażą łóżek, materacy oraz akcesoriów sypialnianych. Klient zdecydował się na pozycjonowanie strony w rozliczeniu ryczałtowym. Zaproponowaliśmy mu usługę SEO Pro View, w wersji Standard. W niniejszym artykule chcielibyśmy przedstawić, jak podjęte przez nas działania przyczyniły się do poprawy widoczności strony w wynikach wyszukiwania Google o ponad 270% w ciągu 12 miesięcy.Read More

28 Sty 2019

Mapy Google – uwaga na oszustów!

Mapy Google – uwaga na oszustów!

Ostatnio w internecie pojawiło się wiele publikacji na temat usługi Google Maps oraz rzekomych opłat, jakie pobierane są za stworzenie i publikację wizytówki. Przedsiębiorcy opowiadają o dziwnych telefonach od przedstawicieli warszawskiej firmy, która powołuje się na umowę partnerską z Google. W ten sposób próbowano sprzedać przedsiębiorcom usługę, którą tak naprawdę każdy może mieć za darmo. Aby nie paść ofiarą takiego oszustwa, warto dowiedzieć się więcej na temat Google Maps.Read More