19 Cze 2019

Promowanie usług w wizytówkach Google Moja Firma

Promowanie usług w wizytówkach Google Moja Firma

Wizytówki Google to doskonałe narzędzie dla przedsiębiorców, które ułatwia promowanie swoich usług w organicznych wynikach wyszukiwania. Idealnie sprawdza się przy promocji ofert lokalnych firm. Ułatwia też użytkownikom odnalezienie najważniejszych informacji na temat danego przedsiębiorstwa. Zapraszam do lektury wpisu w którym poruszę najważniejsze kwestia działania wizytówek Google Moja Firma.

Read More

01 Maj 2019

Jak założyć i skonfigurować konto Google Search Console (GSC)

Jak założyć i skonfigurować konto Google Search Console (GSC)

Google Search Console (GSC) to bezpłatna usługa udostępniana przez Google, która pomaga webmasterom oraz pozycjonerom w zarządzaniu i monitoringu stron internetowych. Podstawowe funkcje Search Console dostarczą nam informacji dotyczących między innymi: poprawności indeksacji witryny, błędów występujących na stronie, kar ręcznych nałożonych przez Google oraz przede wszystkim informacji związanych z ruchem użytkowników na stronie – dzięki temu dowiemy się, które podstrony są najpopularniejsze w naszym serwisie oraz tego, dzięki jakim frazom użytkownicy najczęściej wchodzą na naszą stronę www.Read More

05 Kwi 2019

7 narzędzi do analizy strony pod kątem SEO

7 narzędzi do analizy strony pod kątem SEO

7 narzędzi do analizy strony pod kątem SEO to artykuł, w którym znajdziecie 7 narzędzi, które ułatwią i przyśpieszą Wam analizę strony pod kątem czynników rankujących w Google, czyli m.in. poprawność kodu strony, jej szybkość czy responsywność. Wymienione narzędzia są łatwo dostępne (nie wymagają logowania) i całkowicie darmowe (chyba, że zapragniecie posiadać wersje premium danego narzędzia to sytuacja staje się odmienna).

Read More

29 Mar 2019

Dlaczego pozycjonowanie szerokie jest lepsze od innych technik?

Dlaczego pozycjonowanie szerokie jest lepsze od innych technik?

Przez ok 15 lat funkcjonowania w Polsce rynku SEO powstało wiele firm pozycjonujących strony internetowe. Wiele z nich dziś już nie istnieje, najczęściej dlatego, że nie potrafiły dostosować się do kolejnych aktualizacji algorytmów, czy do zmieniających się trendów wyszukiwania. To niezmiernie istotne, żeby współpracować z agencją która przez te wszystkie lata potrafiła się dostosować do rynku prowadząc swoich klientów. Read More

13 Mar 2019

Czym jest linkowanie wewnętrzne?

Czym jest linkowanie wewnętrzne?

Internauci mogą być przyzwyczajeni do kojarzenia działań SEO z linkowaniem zewnętrznym (czyli pozyskiwaniem linków prowadzących do naszej strony). Cały czas zdarza się niektórym mylnie zakładać, że umieszczenie linku na losowym serwisie automatycznie podbija popularność strony. Jak wiemy, algorytmy Google zmieniły się pod tym względem i potrzeba większego wyczucia oraz wiedzy, aby takie linki umieszczać w poprawny sposób (więcej na ten temat w “Mity SEO”). Skupimy się jednak na temacie równie ważnym, a często pomijanym – jakim jest linkowanie wewnętrzne. W jaki sposób może się ono przełożyć na pozycjonowanie i wzrost popularności serwisu?

Read More

28 Lut 2019

Dlaczego warto dbać o właściwą strukturę strony internetowej?

Dlaczego warto dbać o właściwą strukturę strony internetowej?

Wyobraźmy sobie Twój służbowy laptop, kilka dni przed upragnionym urlopem. Osoba przypisana przez Twojego przełożonego do zastępstwa, będzie pracowała na Twoim sprzęcie pod Twoją nieobecność. W im lepszym stanie zostawisz swój laptop, tym działania osoby pełniącej za Ciebie zastępstwo będą szybsze i skuteczniejsze, ponieważ nie będzie traciła czasu na zbędne szukanie  materiałów potrzebnych do prawidłowego wykonania pracy.

Read More

25 Lut 2019

7 narzędzi – analiza linków przychodzących

7 narzędzi – analiza linków przychodzących

Analiza linków przychodzących, usuwanie linków o niskiej wartości oraz dodawanie tych wartościowych to bardzo ważne działania, które powinny być wykonywane możliwie często w trosce o wysoką widoczność strony www w wynikach wyszukiwania. Linki przychodzące do Twojej domeny decydują o tym, na ile Twoja witryna zostanie uznana za wartościową i wartą uwagi (oczywiście „nie samymi linkami Google żyje”, ale nie wątpliwie linki przychodzące są bardzo ważnym elementem całego procesu pozycjonowania). Dlaczego taką analizę warto wykonać oraz z pomocą jakich narzędzi prawidłowo ją przeprowadzić dowiesz się z tego wpisu.Read More

21 Lut 2019

Jak założyć konto firmowe na Facebooku?

Jak założyć konto firmowe na Facebooku?

Facebook to nadal najbardziej popularne medium społecznościowe w Polsce. Według danych podanych przez Facebooka, stronę na tym portalu posiada już 65 milionów firm.  Założyć konto firmowe może jednak każdy. Nie trzeba mieć zarejestrowanej działalności, może być to również strona przeznaczona dla znanych osób, marek, organizacji oraz akcji społecznych. Założenie strony na Facebooku jest proste i bezpłatne. Jedynym warunkiem jaki musimy spełnić, to posiadanie konta prywatnego lub specjalne założenie go do tego celu.Read More