20 Kwi 2018

5 czynników, które musisz wziąć pod uwagę przy optymalizacji strony internetowej

5 czynników, które musisz wziąć pod uwagę przy optymalizacji strony internetowej

Branża SEO podobnie jak inne branże IT zmienia się bardzo szybko. Zasady i metody, które były skuteczne jeszcze kilka miesięcy temu, dziś mogą być nieefektywne lub wręcz szkodliwe dla widoczności naszego serwisu w Google.
Warto więc przyjrzeć się aktualnym trendom w tym zakresie. Poniżej przeanalizuję na co zwracać uwagę i od jakich praktyk trzymać się z daleka, by widoczność naszej strony pięła się z miesiąca na miesiąc.Read More

13 Kwi 2018

Poradniki jak założyć i wstępnie skonfigurować: konto Analytics

Poradniki jak założyć i wstępnie skonfigurować: konto Analytics

Wiele osób chciałoby mieć informację na temat tego ilu użytkowników odwiedza ich stronę internetową i jakie miejsca cieszą się największą popularnością, a jakie niekoniecznie. Tego typu informacje (a także wiele innych) możemy pozyskać za pomocą narzędzie Google Analytics. W tym artykule pokażemy jak skonfigurować konto, aby mieć dostęp do informacji o ruchu na naszej stronie internetowej, dokładnych, precyzyjnych.
Read More

05 Kwi 2018

Pozycjonowanie, AdWords, Facebook Ads, co wybrać?

Pozycjonowanie, AdWords, Facebook Ads, co wybrać?

Przenosząc swój biznes do wirtualnego świata liczymy na więcej klientów i większe zyski. Niestety poza Tobą, mnóstwo osób tego samego dnia podjęło podobną decyzje. Problemem staje się więc dotarcie do właściwego klienta wyprzedzając pozostałych. Łatwiej będzie dotrzeć do niego przez SEO, reklamy Google, czy może przez reklamę w mediach społecznościowych?
Read More

13 Mar 2018

Google Analytics – bank wiedzy o Twoich klientach

Google Analytics – bank wiedzy o Twoich klientach

Wejście firmy w obszar e-marketingu, to nie tylko wielkie wydarzenie w kontekście zwiększenia zasięgu działalności. Przeniesienie biznesu do sieci daje możliwość precyzyjnego poznania swoich klientów, oraz mierzenia efektywności kampanii reklamowych. Dzięki implementacji krótkiego kodu Google Analytics na stronie, o swoich klientach dowiesz się więcej niż z najlepszej reklamy bezpośredniej.

Read More

23 Sty 2018

FAQ: AdWords

FAQ: AdWords
W dobie wszechobecnej cyfryzacji, co raz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, że bez reklamy w sieci co raz trudniej dotrzeć do docelowego odbiorcy. Czytając fachową prasę, czy blogi takie jak ten można znaleźć różne terminy, które nie zawsze na pierwszy rzut oka stają się jasne. Szukając informacji o pozycjonowaniu, strategiach marketingowych, oraz widoczności w sieci z pewnością natrafiliśmy na tajemnicze hasło AdWords, i choć w październiku platforma ta osiągnie pełnoletność, dla wielu przedsiębiorców jest kompletnie nieznana. Jeżeli przeczytasz poniższy tekst i dalej będziesz miał niedosyt wiedzy w tym zakresie, lub jakieś wątpliwości, zapisz je w komentarzach, a zaktualizuje ten artykuł, tworząc kompletne FAQ.

Read More

15 Sty 2018

Zmiany w SEO na 2018 rok

Zmiany w SEO na 2018 rok

Rok 2017 w branży SEO upłynął w głównej mierze pod znakiem zwiększającej się jakości treści, oraz dopasowywania wyników wyszukiwania pod konkretnego użytkownika, przy pomocy tzw. ciasteczek i pamięci podręcznej przeglądarki. Sam Larry Page na jednym ze swoich wystąpień wspominał, że Google bardzo przychylnie patrzeć będzie na tzw. „amazing websites”, na których użytkownik otrzyma odpowiednią jakość znajdującej się tam treści oraz opisów usług i samego działania strony. Sytuacja w roku 2018 nie powinna zmieniać się diametralnie. Googlowska sztuczna inteligencja wprowadzonego jakiś czas temu algorytmu co rusz zbiera o użytkownikach więcej informacji i jako taka ma za zadanie prezentować nam takie strony, które z chęcią będziemy przeglądać. Mówiąc w skrócie, spodziewajmy się ewolucji, a nie rewolucji.

Read More

09 Sty 2018

Nowa wersja Search Console

Nowa wersja Search Console

Od kilku tygonii Google zapowiada odświeżenie narzędzie Google Search Console. Jedną z najważniejszych i najbardziej oczekiwanych zmian ma być zwiększenie zakresu danych w „Analityce wyszukiwania”. Obecnie maksymalny zakres dat obejmował ostatnie 90 dni. Po zmianach w Search Console użytkownik będzie miał dostęp do „pełnego zakresu” danych.Read More

09 Sty 2018

Case study: e-commerce z branży odzieżowej

Case study: e-commerce z branży odzieżowej

W poniższym case study prezentujemy, jak nasze działania przyczyniły się do wzrostu ruchu organicznego w internetowym sklepie z branży odzieżowej. Branża odzieżowa poza sporą konkurencją charakteryzuje się także sezonowością, co jest bardzo istotną wiedzą dla każdego, kto chciałby zwiększać widoczność serwisu. Planowanie pozycjonowania niektórych kategorii w tym przypadku musi odbywać się ze znacznym wyprzedzeniem, tak by w sezonie uzyskiwać zadowalające rezultaty. Do tego dochodzą kategorie, które charakteryzują się niezmienną popularnością, na które zwrócić należy szczególną uwagę podczas planowania działań pozycjonerskich.Read More

05 Sty 2018

Kiedy agencja prosi o dane, czyli bezpieczne metody przydzielania dostępów do konta AdWords

Kiedy agencja prosi o dane, czyli bezpieczne metody przydzielania dostępów do konta AdWords

Wielokrotnie w pracy z klientami spotykałem się z informacją o możliwości podjęcia współpracy jedynie w rozliczeniu za efekt. O tym dlaczego nie zawsze jest to możliwe, np. przy pozycjonowaniu, przeczytacie w tekście 12 mitów na temat SEO. W kontekście reklamy AdWords, aby mówić o efekcie działań należy właściwie zdefiniować cele konwersji. Tu niestety w rozmowie z klientem zaczynają się schody.Read More

22 Lis 2017

Jak założyć i skonfigurować wizytówkę w Google Moja Firma?

Jak założyć i skonfigurować wizytówkę w Google Moja Firma?

Google Moja Firma – do czego to służy?

Google Moja Firma pozwala właścicielom firm mieć wpływ na to, jak prezentuje się ich firma w wynikach wyszukiwania i mapach Google. Jest to narzędzie bezpłatne oraz proste w obsłudze. Poinformuj użytkowników w szybki sposób o lokalizacji i godzinach otwarcia swojej działalności. Wizytówka w Google Moja Firma to świetny sposób na poprawienie widoczności swojej firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania.Read More