30 Sty 2019

E-Marketing: Propozycje profesjonalnej agencji. Na co zwrócić uwagę?

E-Marketing: Propozycje profesjonalnej agencji. Na co zwrócić uwagę?

Prowadząc działalność codziennie analizujemy jak zwiększyć sprzedaż. Jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin Polskiej gospodarki jest Internet. Deloitte szacuje, że do 2020 roku 345 mln złotych w Polskim PKB pochodzić będzie z wykorzystania sieci. Konkurencja na tym polu powoduje konieczność korzystania z usług wyspecjalizowanych agencji. Powstaje więc pytanie na co zwrócić uwagę, aby nie popełnić błędu i wybrać właściwą agencję marketingu internetowego?

Read More

29 Sty 2019

Case study: wzrost widoczności strony o 272% w ciągu roku

Case study: wzrost widoczności strony o 272% w ciągu roku

W listopadzie 2017 roku rozpoczęliśmy współpracę ze sklepem internetowym, który zajmuje się sprzedażą łóżek, materacy oraz akcesoriów sypialnianych. Klient zdecydował się na pozycjonowanie strony w rozliczeniu ryczałtowym. Zaproponowaliśmy mu usługę SEO Pro View, w wersji Standard. W niniejszym artykule chcielibyśmy przedstawić, jak podjęte przez nas działania przyczyniły się do poprawy widoczności strony w wynikach wyszukiwania Google o ponad 270% w ciągu 12 miesięcy.Read More

28 Sty 2019

Mapy Google – uwaga na oszustów!

Mapy Google – uwaga na oszustów!

Ostatnio w internecie pojawiło się wiele publikacji na temat usługi Google Maps oraz rzekomych opłat, jakie pobierane są za stworzenie i publikację wizytówki. Przedsiębiorcy opowiadają o dziwnych telefonach od przedstawicieli warszawskiej firmy, która powołuje się na umowę partnerską z Google. W ten sposób próbowano sprzedać przedsiębiorcom usługę, którą tak naprawdę każdy może mieć za darmo. Aby nie paść ofiarą takiego oszustwa, warto dowiedzieć się więcej na temat Google Maps.Read More

23 Lip 2018

Jak dodać nowego użytkownika w sklepie Shoper?

Jak dodać nowego użytkownika w sklepie Shoper?

Najlepszy sposobem na przekazanie dostępów do panelu administracyjnego strony jest stworzenie nowego użytkownika o odpowiednich uprawnieniach. Jest to wygodne z tego względu, że w większości systemów CMS mamy informacje który użytkownik dodał wpis lub podstronę czy też kiedy było jego ostatnie logowanie.Read More

13 Maj 2018

Google AdWords – czy prowadząc kampanie samodzielnie naprawdę oszczędzam?

Google AdWords – czy prowadząc kampanie samodzielnie naprawdę oszczędzam?

Dla wielu osób oczywistym jest, że jeżeli nie muszą płacić komuś za wykonanie pracy, bo mogą zrobić coś własnymi siłami, to znaczy, że oszczędzają. W kontekście reklamy AdWords solidnym wydaje się argument, że warto nauczyć się reklamy w SERP, ponieważ pominiemy prowizję dla agencji za obsługę, a inwestycja w wiedzę zwróci się podwójnie.
Read More