Powyższa oferta ma charakter poglądowy. Przeczytaj również nasz artykuł na blogu o tym czy samodzielne prowadzenie kampanii GoogleAds się opłaca. Pamiętaj, że każda branża wymaga indywidualnej wyceny i nie zawsze możliwe jest podjęcie współpracy bez dodatkowego przygotowania materiałów czy też stworzenia stron lądowania. Poniżej znajdziesz informacje na temat wybranych branż, dla których działania prowadziliśmy w zakresie reklam Google.
Reklama Google Ads dla sklepów e-commerce
Sklepy internetowe żyją dziś z reklam Google. Tempo zmian jakie narzuca gigant z Mountain Viev determinuje pozyskiwanie ciągle nowej wiedzy o tym jak przygotować plik produktowy, żeby spełniał wymagania, czy o tym jak zadbać o wysoką wartość wyniku jakości reklamy. W pierwszym wypadku ma to bezpośrednio przełożenie na sposób wyświetlania produktu w Merchant Center. Od tego jak wyświetlony zostanie produkt w dużej mierze zależy czy zostanie zakupiony, czy jedynie zmarnujemy budżet przeznaczony na reklamę. Co do wyniku jakości reklamy, jest to czynnik który już bezpośrednio wpłynie na nasze wydatki w Google. Im więcej produktów dany sklep posiada, tym bardziej należy przykładać uwagę do wyniku jakości. Im większa skala promocji tym większe ryzyko przepalenia budżetu. Jak optymalnie wykorzystać budżet prowadząc reklamę Google Ads w przypadku sklepu internetowego możesz zobaczyć czytając jedno z naszych case study reklamy Google.