Otwarte Pon - Pt 08:00-17:00

Google Skillshop: pokaż, że masz ‚skilla’

Nauka przez internet jest popularna, szczególnie w dobie pandemii koronawirusa. Uczymy się wszystkiego co podnosi nasze kwalifikacje, warto więc zwrócić uwagę na wiedzę z zakresu marketingu. Google Skillshop wyedukuje cię w podstawach promocji w sieci.

Platforma którą stworzyło Google ma za zadanie wygenerować kolejnych ekspertów w dziedzinie reklamy. Im więcej ekspertów tym większa szansa, że kolejne osoby będą napędzały machinę właściciela najpopularniejszej wyszukiwarki. Cel więc nie do końca jest szczytny. Nie mniej warto korzystać z tej wiedzy, bo chyba nikt nie ma wątpliwości, że reklama w sieci to ciągle przyszłość. Czego można się tam nauczyć?

Profesjonalne reklamy Google Ads

Certyfikat z tej dziedziny może otworzyć Ci drogę do wielu miejsc pracy. Specjaliści w tej dziedzinie potrafią optymalizować budżety reklamowe emitując reklamy tekstowe, graficzne i video. Obecna sytuacja, kiedy handel bezpośredni jest mocno ograniczony, powoduje, że sprzedaż w sieci staje się jedyną alternatywą. Co więcej, wartość transakcji w sieci realnie rośnie z roku na rok. To nie nowość, że można dziś prowadzić sklep z upominkami w mniejszej miejscowości, sprzedając ponad połowę produktów w sieci.

Reklama Google Ads w sieci wyszukiwania

Kurs nauczy cię gdzie szukać nowych słów kluczowych do kampanii, oraz czym są takie rzeczy jak wynik optymalizacji, czy planner skuteczności kampanii. Twoje usługi sprzedają się lokalnie? Chcesz wesprzeć swoje działania SEO? Ten kurs z pewnością jest dla Ciebie.

Reklama Google Ads w sieci reklamowej

Po szkoleniu z drugiej części tego kursu posługiwanie się reklamami graficznymi też będzie proste. Formaty reklam, wymiary i zasięgi – to podstawy reklamy display. Ponieważ wszystkie informacje na ten temat znajdziesz w jednym miejscu docenisz jego formę. Zrozumiesz mechanizm automatycznego określania stawek. Zamierzasz powierzyć reklamę agencji? Kończąc ten kurs zdecydowanie ułatwisz sobie ocenę ich pracy, ponieważ będziesz znał reklamowe dobro i zło.

Reklama wideo w Google Ads

Co z reklamami wideo? Osobny certyfikat z tego zakresu pomoże Ci tworzyć pierwsze reklamy w tej formie. Jak rozliczać się za reklamę? Jakie są metody rozliczeń? Hasła takie jak Pre roll, czy True View In-stream, po tym kursie nie będą Ci obce. Zastanawiasz się czym jest Youtube for Action? Zajrzyj do tego kursu!

Reklamy produktowe

Jeżeli pracujesz w sklepie internetowym, bądź prowadzisz inną stronę sprzedającą produkty w sieci, przyda Ci się wiedza na temat reklam produktowych. Dzięki niej będziesz wiedzieć jak docierać do większej liczby osób z konkretnymi produktami. Wygodne w obsłudze grafiki prezentujące produkty nad wynikami wyszukiwania, to świetne miejsce dla sklepów. Ponieważ korzysta z niego ogromna liczba ludzi, również Ty musisz tam operować. Od kiedy pojawiły się w SERP sporą część osób to właśnie tam zaczyna poszukiwanie produktów w Google. Dlatego, że jest to wygodne.

Pomiar skuteczności w Google Ads

W jaki sposób sprawdzasz skuteczność swoich reklam? Śledzisz użytkownika który klikając w nie przechodzi na Twoją stronę? Wiesz co może dać Ci korzystanie z Google Marketing Platform? Jeżeli do tej pory analitykę internetową łączyłeś jedynie z Google Analytics, to być może powinieneś nadrobić zaległości. Ten dział to dobry wstęp. Kolejny certyfikat pomoże Ci wydobyć więcej wiedzy i precyzyjnie planować konwersje.

Kwalifikacja Google Analytics

W poprzednich kursach należało zacząć od samooceny i zakończyć nią dany temat. Tu więcej od niej zależy. To w jaki sposób rozpoczniesz może zdefiniować czego będziesz się uczyć. Dzięki niej obierzesz właściwą ścieżkę nauki. Sam kurs powie Ci jak porządkować konto Analytics, konfigurować widoki, czy tworzyć niestandardowe dane. Poznasz metody analityczne, które pomogą Ci ocenić informacje według odbiorców i kanału. Po tym kursie zdecydowanie łatwiej przyjdzie Ci budowanie list remarketingowych i jego prowadzenie. Ze względu na swoją treść, każdy marketer powinien skupić na nim swoją uwagę.

Google Marketing Platform

Ten kurs podejmiesz jeżeli znasz język angielski. Informacje dotyczące kierowania reklam jakie tu znajdziesz mają związek z innymi sieciami reklamowymi. Narzędzia które wcześniej były rozproszone znajdziesz dziś w jednym miejscu. Obsługa platformy Double Click, narzędzia do testów AB, Google Data Studio, to wszystko znajdziesz w jednym miejscu.

Google Search Ads 360

Dawniej Double Click Search to narzędzie do automatyzacji kampanii. Co Ciekawe może wspierać kampanie w podmiotach takich jak Bing czy Yahoo!. Oparta na schemacie Machine Learning analizuje zmiany które pojawiły się w kampanii. Jest w stanie lepiej niż człowiek zorientować się np. o większej skuteczności niektórych słów wykorzystywanych w kampanii

Google display & video 360, campain manager i inne

Serce kampanii performance. Kurs obejmuje również wyszukiwać grupy docelowe i prowadzić dla nich działania.

Jakie podstawy rozwinie u Ciebie ten kurs? Jest ważny z perspektywy planowania i wykonywania kampanii. Dowiesz się jak przenieść plany w realne rozwiązania reklamowe.

Kampanie kierowane tym narzędziem pozwalają na dotarcie do specyficznej publiki. Platforma na której przedstawione są kursy pokazuje również jak graficznie zaprezentować swoje reklamy w sieci.

Google Web Designer

Marzysz o przeniesieniu swoich wizji na interaktywne projekty? Możesz to robić dzięki pracy opartej o HTML 5. Dzięki korzystanie z tej formy treści, wyświetli się ona na wszystkich rodzajach urządzeń.

To właśnie zapewni Ci Google Web Designer! Ponieważ narzędzie to połączono z Display & Video 360, łatwo możesz śledzić i łączyć własne procesy marketingowe.

Kurs Youtube

To miejsce dla wszystkich którzy raczkują w tym medium. Dowiesz się więcej o prawach autorskich i o tym jak zarabiać na zasobach video w sieci. Chcesz rozwijać kanał? Dostosowanie jego ustawień, opcji i właściwości filmów do wymagań Google, pomoże Ci dotrzeć do większej publiki.

Akademia Waze

Wyobraź sobie, że jedziesz autem. Zgłodniałeś. Co zjeść? Gdzie zrobić postój? Każdy z nas znalazł się w takiej sytuacji. A co gdyby GPS podpowiedział Ci takie miejsce? Aplikacją która pokieruje na drodze i skieruje pojazdy do Twojego biznesu jest Waze. To co przyciąga użytkowników tej aplikacji to możliwość ostrzegania społeczności przed zdarzeniami drogowymi. Jak reklamować się w niej? Dowiesz się z tego kursu. Szkolenie powie Ci m.in. o społeczności czy modelach rozliczania.

Co do.. Google?

Google Ad Manager, Google AdMob, Google Authoirized Buyers, Google For Education… to tylko niektóre składowe elementy Google Skillshop. Z czego od dziś zaczniesz korzystać? Co nowego sam wniesiesz do swojej firmy? Pomyśl, na jakim etapie w życiu jesteś Ty lub Twoje przedsiębiorstwo i pomyśl jaki interes możesz mieć do Google.

About the author

Firmowy maruda. Zawsze się do czegoś przyczepi, nawet gdyby miałby to być jeden przecinek w 10 stronnicowym tekście. Taki typ człowieka dla którego szklanka nigdy nie jest pełna i zawsze można coś jeszcze poprawić. Przyzwyczajcie się, na tym blogu również będzie wam trochę marudził. W swoich opiniach szuka synergii szaleństwa z elegancją. Prywatnie pasjonat gier sportowych, planszowych i słodyczy.

Leave a Reply