Otwarte Pon - Pt 08:00-17:00

Promowanie usług w wizytówkach Google Moja firma

Wizytówki Google to doskonałe narzędzie dla przedsiębiorców, które ułatwia promowanie swoich usług w organicznych wynikach wyszukiwania. Idealnie sprawdza się przy promocji ofert lokalnych firm. Ułatwia też użytkownikom odnalezienie najważniejszych informacji na temat danego przedsiębiorstwa. Zapraszam do lektury wpisu w którym poruszę najważniejsze kwestia działania wizytówek Google Moja Firma.

Czym są wizytówki Google

Wizytówka Google Moja Firma to Panel wyświetlany w wynikach wyszukiwania, w którym umieścić można najważniejsze dane na temat swojej firmy.

Zakładając wizytówkę zostaniemy poproszeni, aby podać najważniejsze informacje, takie jak: nazwę firmy, adres, godziny otwarcia i kategorie usług. Dodatkowo można opublikować opis wizytówki zdjęcia, które pokażą nasz biznes. Warto poświęcić chwilę, aby uzupełnić wszystkie dodatkowe pola. Dzięki nim można dotrzeć bliżej klientów lub budować wizerunek firmy.

Po uzupełnieniu niezbędnych danych i weryfikacji wizytówki telefonicznie lub pocztą tradycyjną zaczyna się ona wyświetlać w wynikach wyszukiwania i mapach Google.

Klienci zainteresowani danymi usługami na podstawie geolokalizacji w łatwy sposób odnajdą odpowiednia firmę w wyszukiwarkę.

Wizytówki Google to doskonałe narzędzie dla przedsiębiorców, które ułatwia promowanie swoich usług w organicznych wynikach wyszukiwania. Idealnie sprawdza się przy promocji ofert lokalnych firm. Ułatwia też użytkownikom odnalezienie najważniejszych informacji na temat danego przedsiębiorstwa. Zapraszam do lektury wpisu w którym poruszę najważniejsze kwestia działania wizytówek Google Moja Firma.

Wpisy w wizytówce Google Moja Firma

Od pewnego czasu Google udostępniło możliwość dodawania wpisów w panelu wizytówki Google Moja Firma. Wpisy są to krótkie komunikaty, które kierowane są do klientów.
Wpis dodaje się w Panelu GMF, z poziomu strony głównej danej wizytówki.
Wpis może zostać stworzony jako jedna z czterech kategorii:

  • Nowość – ten typ wpisu będzie odpowiedni, aby poinformować o nowych produktach, usługach i wszystkich ważnych informacjach.
  • Wydarzenie – jeśli w ramach swojej działalności planujemy stworzyć wydarzenie np. muzyka na żywo w restauracji, specjalne menu, coś na dzień dziecka czy inne święto; za pomocą wpisu możemy poinformować o tym klientów.
  • Oferta – rodzaj wpisu idealny do zaproponowania promocyjnej oferty na usługi firmy. Dzięki niej już w wynikach wyszukiwania klient dowie się o promocji.
  • Produkt – najlepiej sprawdzi się w przypadku sklepów internetowych i pozwoli na promocję wybranego produktu; użytkownicy nim przejdą na stronę zobaczą ten produkt bezpośrednio w wynikach wyszukiwania.

Aby opisać jedną z powyższych kategorii do dyspozycji mamy 1500 znaków. Warto dodać zdjęcie tożsame z treścią promowaną przez wizytówkę. W ten sposób łatwiej przyciągniemy uwagę użytkowników.

Jak dodać wpis w Google Moja Firma

  1. Aby dodać wpis na początek zaloguj się do Panelu Google Moja Firma i wybierz wizytówkę, która Cię interesuję.
  2. W menu po lewej stronie kliknij w napis „Wpisy” i wybierz rodzaj wpisu jaki chcesz dodać.
  3. Uzupełnij wszystkie niezbędne dane. Pamiętaj aby dodać zdjęcie będące przedmiotem wpisu
  4. Kliknij przycisk opublikuj i gotowe. Wpis trafił do wyników wyszukiwaia

Czy warto korzystać z wizytówki Google Moja Firma

Zdecydowanie tak. Google Moja Firma to narzędzie dające duże możliwości docierania do nowych klientów jak i zaznaczenia swojego biznesu na mapie. Nowi klienci łatwiej do nas trafią a stali znajdą podstawowe informacje np. godziny otwarcia i adres w jednym miejscu. Prowadzenie wizytówki jest bezpłatne zajmuje mało czasu a efekty mogą przerosnąć nasze oczekiwania.

Przykładowy wpis Google Moja Firma

 

About Author

Leave a Reply