Od kilku tygodni Google zapowiada odświeżenie narzędzie Google Search Console. Jedną z najważniejszych i najbardziej oczekiwanych zmian ma być zwiększenie zakresu danych w „Analityce wyszukiwania”. Obecnie maksymalny zakres dat obejmował ostatnie 90 dni. Po zmianach w Search Console użytkownik będzie miał dostęp do „pełnego zakresu” danych. Należy jednak zaznaczyć, że narzędzie jest ciągle w fazie testów i nie zostało jeszcze potwierdzone, co wspomniany „pełen zakres”...Read More
W poniższym case study prezentujemy, jak nasze działania przyczyniły się do wzrostu ruchu organicznego w internetowym sklepie z branży odzieżowej. Branża odzieżowa poza sporą konkurencją charakteryzuje się także sezonowością, co jest bardzo istotną wiedzą dla każdego, kto chciałby zwiększać widoczność serwisu. Planowanie pozycjonowania niektórych kategorii w tym przypadku musi odbywać się ze znacznym wyprzedzeniem, tak by w sezonie uzyskiwać zadowalające rezultaty. Do tego dochodzą kategorie,...Read More
Wielokrotnie w pracy z klientami spotykałem się z informacją o możliwości podjęcia współpracy jedynie w rozliczeniu za efekt. O tym dlaczego nie zawsze jest to możliwe, np. przy pozycjonowaniu, przeczytacie w tekście 12 mitów na temat SEO. W kontekście reklamy AdWords, aby mówić o efekcie działań należy właściwie zdefiniować cele konwersji. Tu niestety w rozmowie z klientem zaczynają się schody. Konwersja Świetnie opisał ją Arek Król...Read More
Google Moja Firma – do czego to służy? Google Moja Firma pozwala właścicielom firm mieć wpływ na to, jak prezentuje się ich firma w wynikach wyszukiwania i mapach Google. Jest to narzędzie bezpłatne oraz proste w obsłudze. Poinformuj użytkowników w szybki sposób o lokalizacji i godzinach otwarcia swojej działalności. Wizytówka w Google Moja Firma to świetny sposób na poprawienie widoczności swojej firmy w lokalnych wynikach...Read More
Sypialnia Marzeń to internetowy sklep z wysokiej klasy kołdrami, prześcieradłami i poduszkami produkowanymi w Polsce. Sklep istnieje od 2007 roku, a współpracę z naszą firmą rozpoczął we wrześniu 2017 r. Czas: wrzesień – październik 2017 Cel minimalny: 100% zwrotu z kampanii reklamowej Działania wdrożone w kampanii AdWords: optymalizacja kampanii pod kątem dostosowania stawek na urządzeniach optymalizacja kampanii pod kątem dostosowania stawek w określonych lokalizacjach ustawienie harmonogramu...Read More
Jesteśmy kreatywną agencją SEO, która swoją skuteczność zawdzięcza specjalistom z wieloletnim doświadczeniem, oraz nieszablonowym metodom. Z tradycyjnych rzeczy znajdziesz u nas jedynie wartości: uczciwość, szacunek, czy szczerość.