Otwarte Pon - Pt 08:00-17:00

Co to jest evergreen content? – definicja

Content evergreenowy to inwestycja na miesiące, a nawet lata. Dobrze napisany i wypozycjonowany artykuł, poradnik czy innego rodzaju treść pozwala gromadzić ruch, zdobywać nowych klientów czy kreować pozytywny wizerunek marki przez długi czas.

Content evergreen – co to znaczy?

Evergreen content (z ang. dosłownie: content wiecznie zielony) to treści zawarte na stronie internetowej, które są zawsze aktualne. Dotyczą tematów, które są ważne dla odbiorców i cały czas dostarczają im wyczerpujących informacji, niezależnie od sezonu czy daty. Nie tracą swej mocy pod wpływem czasu i są uniwersalne w zakresie generowania ruchu. Są szczególnie istotnymi treściami z punktu widzenia SEO.

Evergreen content – przykłady

Treści „wiecznie zielone” dotyczą stale popularnych zagadnień. Podejmują tematy, które nie tracą na aktualności. Do evergreenowego contentu zalicza się m.in.:

– recenzje produktów,

– słowniki,

– poradniki,

– porównania produktów czy usług,

case studies,

– instrukcje,

– FAQ.

Evergreenem nie jest natomiast: reportaż, felieton, zestawienie trendów, artykuł newsowy oraz inna treść dotycząca nowinek.